Rabo Clubsupport

Ook dit jaar doen we weer mee aan de Rabobank Club support.
Leden van de Rabobank kunnen vanaf 5 tot en met 27 september 2022 stemmen op de vereniging die zij een financieel voordeeltje gunnen. Iedereen met een rekening bij de Rabobank kan gratis lid worden van die bank en één stem op de favoriete vereniging uitbrengen. Dat wil zeggen er mogen maximaal 3 stemmen worden uitgebracht, maar in tegenstelling tot voorgaande jaren maar één stem per vereniging.

De afgelopen jaren hoefde onze contributie niet te worden verhoogd, door de vele stemmen die op ons werden uitgebracht. Tevens konden aan-passingen plaatsvinden in de automatisering.
Volgend jaar bestaat onze Kring 40 jaar. Dit jubileum willen we op een bijzondere manier invullen. Daarom hopen wij ook dit jaar dat u weer uw stem wil uitbrengen op de Historische Kring Gente.

De uitslag van de actie wordt bekend gemaakt medio oktober a.s.