Actie 1.000ste lid

De Historische Kring Gente is op weg naar haar 40-jarige bestaan in maart 2023.  Een mijlpaal  en dus reden voor een feestelijke gebeurtenis. Wat zou het geweldig zijn als onze florerende club dan 1.000 of meer leden zou hebben.

Voor het bepalen wie het 1.000ste lid wordt, hebben wij een spelregel bedacht om iedereen een gelijke kans te geven.  Er zal worden geloot tussen alle nieuwe leden die zich vanaf heden tot ons jubileum aanmelden of aangemeld worden. De aanbrenger van dit lid (bij een cadeauabonnement) krijgt een prachtige taart en het 1.000ste lid zelf zal in het zonnetje gezet worden met attenties zoals het boek Gendt tussen Kraaijenbosch en Knienepol en het vrijwel uitverkochte boek Gendt tussen stad en dorp en nog enkele andere leuke verrassingen.

Dus doe uw best: breng een nieuw lid aan of word nu lid. Wie weet wordt u dan wel het 1.000ste lid.