Rabo ClubSupport Campagne 2023

In 2023 doen ook wij weer mee aan de Rabobank Club support.
Leden van de Rabobank kunnen vanaf 4 tot en met 26 september 2023 stemmen op de vereniging die zij een financieel voordeeltje gunnen. Iedereen met een rekening bij de Rabobank kan gratis lid worden van die bank en één stem op de favoriete vereniging uitbrengen.
Dat wil zeggen er mogen maximaal 3 stemmen worden uitgebracht:  één stem per vereniging. Iedereen die als lid van de Rabobank is geregistreerd mag stemmen.

Iedere stem levert onze vereniging geld op. Allereerst houden we voor dat geld de contributie hetzelfde en mochten we zoals in voorgaande jaren ruim bedacht worden, dan kunnen we een deel van het ontvangen bedrag besteden aan de verhuizing in 2024 en verdere digitalisering.
Wij hopen dat u ook dit jaar weer uw stem wil uitbrengen op Historische Kring Gente.
Als u bij het stemmen hulp nodig heeft, willen wij u graag tijdens onze openingsuren helpen: de koffie of thee staat klaar.
De uitslag van de actie wordt bekend gemaakt medio oktober a.s. via onze site en Facebook.