Welkom, nieuw lid!

Steunend lid of werkend lid van de Historische Kring Gente, het kan allebei. Het lidmaatschap kan beperkt blijven tot het betalen van de contributie en het doornemen van onze publicaties. Het mag ook meer zijn.
Bijvoorbeeld het bezoeken van (een van) onze lezingen en/of meegaan met een excursie.
Ook kunt u ons helpen met onze boeiende bezigheden, hetgeen mag variëren van één tot – vul zelf maar in – uren per jaar.

Onze leden kunnen, als ze dat willen, aan het eind van het jaar tegen een gereduceerd bedrag het jaarboek Terugblik ontvangen. Terugblik kent ieder jaar een ander thema en staat dan vol Betuwse verhalen van (amateur)historici over dat onderwerp. Een kringabonnement kost inclusief Terugblik € 22,-.

Het lidmaatschap/cadeau-abonnement kost € 15,− en samen met het jaarboek Terugblik kost het € 22,−. Ieder lid ontvangt driemaal per jaar het fraaie kringblad Ganita mare. Verder kan men verschillende lezingen bijwonen of deelnemen aan de jaarlijkse excursie. Alle reden dus om nu lid te worden of iemand lid te maken met een cadeauabonnement.

Betalen…. U ontvangt van ons een machtigingsformulier. Als wij dit ingevuld en ondertekend van u terug ontvangen wordt de contributie jaarlijks automatisch geïncasseerd.

De mogelijkheden:

• Ja, ik word lid van de Historische Kring Gente voor € 15, – per jaar.
  • Ja, ik word lid van de Historische Kring Gente voor € 22, – per jaar en ontvang eenmaal per jaar het jaarboek Terugblik.

Wanneer u zich liever aanmeld per e-mail vermeldt dan hierbij:

Geslacht
Voornaam
Achternaam
Straat en huisnummer
Postcode en woonplaats
Telefoonnummer
E-mailadres
En of u mèt of zonder ‘Terugblik’ lid wil worden (zie boven)

Het e-mailadres hiervoor is: ledenadministratie@historischekringgente.nl